Asystent Administracji Serwisu Technicznego
Baxter
Warsaw, PL
3 d. temu

Description

Asystent Administracji Serwisu Technicznego

Our employees around the world are connected by an enduring commitment to save and sustain lives. This higher purpose binds us as a company in doing work that matters.

Do you want to know why it is so wonderful to work for Baxter? Go to Location : Blonie Asystent Administracji Serwisu Technicznego jest odpowiedzialny za : Kontakt z klientami wewnetrznymi, zewnetrznymi oraz z dystrybutorami i dostawcami.

Wykonywanie wszystkich zadan administracyjnych zwiazanych z dzialaniem Serwisu Technicznego w tym : wprowadzanie danych do systemow, wsparcie w zarzadzaniu czesciami zamiennymi, proces fakturowania oraz ogolne wsparcie w utrzymaniu biura.

Wsparcie zespolu QA-TS w celu utrzymania Systemu zarzadzania jakoscia na wysokim poziomie. Obowiazki Oraz Odpowiedzialnosci

  • Kontakt z klientami poprzez email, telefon
  • Raportowanie zlecen serwisowych w bazach danych : JDE oraz GSP
  • Procesowanie oraz monitorowanie odpraw celnych dotyczacych importu oraz eksportu urzadzen
  • Aktywne uczestnictwo w projektach ciaglego doskonalenia
  • Wystawianie i kontrolowanie faktur dla klientow wewnetrznych oraz zewnetrznych
  • Wsparci telefoniczne dla pacjentow
  • Zamawianie oraz kontrola stanu materialow biurowych
  • Zapewnienie prawidlowej archiwizacji dokumentacji serwisowej (papierowej oraz elektronicznej) zgodnie z procedurami
  • Pomoc w organizacji podrozy sluzbowych
  • Zarzadzanie oraz kontrole procesu utylizacji odpadow
  • Pomoc w przygotowywaniu oraz przetwazaniu umow serwisowych
  • Utrzymanie komunikacji z kurierami oraz agencjami celnymi
  • Administracyjne zarzadzanie wyrobami medycznymi naprawianymi w Serwisie Technicznym
  • Zapewnienie, ze wszystkie czynnosci sa wykonywane zgodnie z dostepnymi instrukcjami w ramach systemu jakosci oraz BHP
  • Wymagane Doswiadczenie

  • Wykrztalcenie srednie, wiedza techniczna bedzie zaleta
  • Znajomosc Microsoft Office
  • Doswiadczenie jest zaleta ale nie jest konieczne
  • Komunikatywny, zorientowany na klienta
  • Zdyscyplinowany, niezależny w wykonywaniu zadań, ale także silny gracz zespołowy
  • Nastawiony na osiaganie celow oraz na wysoka jakosc wykonywanych uslug
  • Bardzo dobre wykorzystanie wszystkich umiejetnosci i dostepnych zrodel informacji w kontaktach z klientami wewnetrznymi oraz zewnetrznymi w celu utrzymania najwyzszego poziomu uslug.
  • Jezyk angielski : Dobry
  • Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku