Pracownik ds. administracji liniowej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Wrocław, dolnośląskie, Polska
2 d. temu
source : Praca

Stanowisko ds. administracji liniowej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w celu rozliczenia czasu pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą pracowników w celu spełnienia wymogów prawa pracy, obowiązujących przepisów oraz dla zwiększenia efektywności pracy,
  • bieżące monitorowanie zmian zachodzących w prawie pracy w celu prawidłowej realizacji interpretacji i stosowania prawa w zakresie prowadzonych spraw.
  • Wymagane kwalifikacje :

  • wykształcenie minimum średnie,
  • 2 rok doświadczenia zawodowego, w tym 0,5 roku na stanowisku administracyjnym,
  • wiedza zawodowa z zakresu administracji, prawa pracy, kadr,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość systemu SAP HCM na poziomie podstawowym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
  • Co zyskasz?

  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo -pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku