Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów
BNP Paribas
Warszawa
3 d. temu

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym, oraz szereg produktów oszczędnościowo-

inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

W Banku BGŻ BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Masz jak w banku :

  • rekomendowanie rozwiązań mających pozytywny wpływ na budowę zadowolenia Klientów z usług i produktów Banku;
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw proklienckich, będących efektem analizy zebranego "głosu Klienta";
  • uczestniczenie w prowadzeniu wybranych projektów proklienckich;
  • analizę rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów;
  • tworzenie kultury orientacji na Klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience;
  • tworzenie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w zakresie budowy organizacji zorientowanej na Klienta;
  • Twój kapitał :

  • wykształcenie wyższe;
  • 3 lata doświadczenia w prowadzeniu lub koordynacji projektów;
  • znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane : certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • znajomość koncepcji "Customer Experience";
  • dobra znajomość j. angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych.
  • Gwarantujemy :

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku (stanowisko nie jest związane z bezpośrednim zarządzaniem zespołem);
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku