Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bank Pekao
Zielona Góra, lubuskie
38 d. temu

Zadania :

  • Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientom obsługiwanym i pozyskiwanym
  • Wsparcie Doradcy w zakresie analizy finansowej i strukturyzacji transakcji kredytowych
  • Kompletowanie i archiwizowanie posiadanych dokumentów dotyczących produktów i usług bankowych
  • Monitoring zaangażowań kredytowych
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami
  • Korzyści :

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
  • Oczekiwania :

  • Wykształcenie wyższe (finanse, bankowość)
  • Umiejętność dokonywania analizy finansowej
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z Klientem Korporacyjnym (wsparcie sprzedaży)
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność
  • Odpowiedzialność
  • Szybkość w działaniu
  • Czas rozpoczęcia pracy : od zaraz

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

    klikając w przycisk aplikowania .

    W tytule maila należy wpisać : Cen / 660 / 2018

    Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku