Koordynator Oddziału
PGB Human Resources Sp. z o.o
Warszawa, Mazowieckie
8 d. temu

Wymagania :

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • minimum średnie wykształcenie
  • zaangażowanie, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej, samodzielność
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta Obowiązki :
  • bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami
  • obsługa przychodzących zapytań od klientów i proponowanie rozwiązań szkoleniowych
  • wsparcie zespołu w realizacji planu sprzedażowego
  • dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • obsługa korespondencji mailowej Oferujemy :
  • pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
  • pakiet szkoleniowy
  • dofinansowanie do pakietu socjalnego
  • wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku