W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS . Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowe i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować korzystanie z zasobów.
Pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczanie Klientom korzyści w postaci oszczędności i usprawniania procesów.
Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?
Aktualnie poszukujemy :
Customer Success Manager / Menedżer Sukcesu Klienta - wdrozeniowiec
Praca stacjonarna w biurze w okolicach Nowego Sącza lub hybrydowo.
Twoim celem w Navifleet będzie dążenie, aby Klienci już na wczesnym etapie współpracy (onboarding) uzyskali biznesową wartość z wdrożenia.
Następnie będziesz dbać o maksymalizację wartości jaką klient uzyskuje z użytkowania systemu Navifleet.
Nie mamy owocowych wtorków, pizza czwartków, ani nawet piwnych piątków : ). Prawdopodobnie nie będzie łatwo , jednak postaramy się aby swoboda i wynagrodzenie rekompensowały Twój trud!
Szukamy ludzi, którzy zabiorą głos, gdy zajdzie taka potrzeba i będą potrafili zaangażować się w proces tworzenia naszego produktu.
To stanowisko wymaga zarówno wysokich umiejętności technicznych, jak i biznesowych.
Szukamy najlepszych!
Pracując na tym stanowisku będziesz :
Czego wymagamy na tym stanowisku :
Czego będziesz musiał się nauczyć?
Jaki będzie Twój zakres odpowiedzialności?
Osoba na tym stanowisku odpowiada w pierwszej kolejności za retencję Klientów
Navifleet to świetny Zespół, którego warto być częścią, ponieważ :
Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś / napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś / przeszłaś dalej.
Etap 2 : To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin.
Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.
Etap 3 : To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie.
Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania zadanie domowe .
Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru : )
Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację zadania domowego , oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.
Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.