Customer Success Manager
Navifleet sp. z o.o.
Pisarzowa 201, Pisarzowa
3 d. temu
source : Just Join IT

W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS . Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowe i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować korzystanie z zasobów.

Pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczanie Klientom korzyści w postaci oszczędności i usprawniania procesów.

Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?

Aktualnie poszukujemy :

Customer Success Manager / Menedżer Sukcesu Klienta - wdrozeniowiec

Praca stacjonarna w biurze w okolicach Nowego Sącza lub hybrydowo.

Twoim celem w Navifleet będzie dążenie, aby Klienci już na wczesnym etapie współpracy (onboarding) uzyskali biznesową wartość z wdrożenia.

Następnie będziesz dbać o maksymalizację wartości jaką klient uzyskuje z użytkowania systemu Navifleet.

Nie mamy owocowych wtorków, pizza czwartków, ani nawet piwnych piątków : ). Prawdopodobnie nie będzie łatwo , jednak postaramy się aby swoboda i wynagrodzenie rekompensowały Twój trud!

Szukamy ludzi, którzy zabiorą głos, gdy zajdzie taka potrzeba i będą potrafili zaangażować się w proces tworzenia naszego produktu.

To stanowisko wymaga zarówno wysokich umiejętności technicznych, jak i biznesowych.

Szukamy najlepszych!

Pracując na tym stanowisku będziesz :

  • Prowadzić onboarding Klienta, skupiając się na wartości biznesowej i realizacji celu wdrożenia,
  • Wspierać początkową konfigurację konta klienta i dbać o to aby Klient przeszedł samodzielnie przez wszystkie moduły, które zostały mu sprzedane.
  • Prowadzić kwartalne przeglądy biznesowe i strategiczne rozmowy z klientami
  • Wspierać Klientów poprzez szkolenia, działania proaktywne
  • Budować relacje z klientem i zapewniać im włączenie usług, których potrzebuje dla maksymalnego wpływu na swój biznes,
  • Tworzyć strategię utrzymania klienta,
  • To wszystko spowoduje, że Twoja praca realnie podnosi satysfakcję naszych Klientów.
  • Czego wymagamy na tym stanowisku :

  • logicznego myślenia,
  • łatwości uczenia się. Twoim najważniejszym narzędziem pracy będzie perfekcyjna znajomość naszego systemu,
  • umiejętności słuchania drugiego człowieka, jest ona wstępem do zrozumienia problemu, który powierza nam do rozwiązania,
  • umiejętności prowadzenia dialogu skupiającego się na rozwiązaniu problemu i realizacji celów,
  • determinacji by pomagać Klientom od początku do końca, dociekliwości i skrupulatności,
  • znajomości działania mechanizmów marketing automation,
  • podejścia zgodnie z nurtem Data Driven,
  • Czego będziesz musiał się nauczyć?

  • zasad działania modułów platformy Navifleet musisz je znać perfekcyjnie,
  • zdobywania i systematyzowania wiedzy o problemach w branży, które można rozwiązać platformą Navifleet,
  • prezentacji praktycznego wykorzystania platformy Navifleet w kontekście napotkanych problemów Klientów,
  • zbierania i systematyzowania informacji z rynku o problemach które nie są jeszcze rozwiązywane przez naszą platformę,
  • Jaki będzie Twój zakres odpowiedzialności?

    Osoba na tym stanowisku odpowiada w pierwszej kolejności za retencję Klientów

    Navifleet to świetny Zespół, którego warto być częścią, ponieważ :

  • nowo utworzone stanowisko, czyli ogromne możliwości rozwoju i wdrażania swoich pomysłów,
  • wynagrodzenie :
  • umowa o pracę od 6000 zł do 7000 zł netto,
  • kontrakt B2B od 10000 zł netto do 12 000 zł netto,
  • staranne wdrożenie w produkt i firmę, bo bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
  • nie tylko pracę w dynamicznym zespole, który zapewne znasz z większości ogłoszeń : ) Zapewnimy Ci prawdziwy rozwój . Będziesz miał możliwość uczestniczyć w ciekawych projektach i okazję na wymianę wiedzy z kompetentnymi ludźmi z naszej firmy, którzy przedstawią Ci produkt z różnych punktów widzenia.
  • Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,

  • po okresie próbnym chętnie zainwestujemy w Twój rozwój, oferując bezpłatne lekcje języka angielskiego, finansując kursy, szkolenia lub studia podyplomowe,
  • elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między 7.00 a 10.00 i zakończyć po przepracowaniu 8 h.
  • otwarte i bezpośrednie relacje z właścicielami,
  • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
  • pracujemy w środowisku chmurowym - Google Workspace, Jira, Confluence, Freshworks,
  • współtworzenie kameralnej (około 40 osób) i nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
  • pakiet benefitów - bezpłatne obiady, multisport,
  • JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?

    Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś / napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś / przeszłaś dalej.

    Etap 2 : To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin.

    Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.

    Etap 3 : To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie.

    Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania zadanie domowe .

    Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru : )

    Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację zadania domowego , oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.

    Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku