Samodzielna Księgowa ds. rozliczeń dotacji w LeasingTeam Group
LeasingTeam Group
Warszawa, mazowieckie, Polska
6 d. temu
source : students

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar.

Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność.

Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko :

Samodzielna Księgowa ds. rozliczeń dotacji

Zakres obowiązków :

  • Sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • Uzgadnianie rozrachunków
  • Uzgadnianie kont bilansowych, wynikowych
  • Prowadzenie gospodarki środkami pieniężnymi (kasa, WB)
  • Uzgadnianie ewidencji rozliczeń międzyokresowych
  • Rozliczanie zaliczek pracowniczych
  • Rozliczanie delegacji służbowych
  • Rozliczanie otrzymanych dotacji celowych
  • Sporządzanie sprawozdań GUS
  • Uzgadnianie ewidencji rozliczeń międzyokresowych dotacji
  • Rozliczanie otrzymanych donacji
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży oraz ewidencji środków trwałych
  • Weryfikacja naliczeń płacowych
  • Kompleksowa obsługa rozliczeń z US
  • Kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
  • Współpraca z pracownikami działu rozliczeń i zamówień
  • Oczekiwania :

  • Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, rachunkowość, finanse, kontrola wewnętrzna
  • Doświadczenie minimum 5 lat w wewnętrznej księgowości
  • Doświadczenie w rozliczaniu dotacji unijnych i krajowych
  • Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym (pdop, pdof)
  • Mile widziana znajomość programu Enova
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel - w stopniu zaawansowanym
  • Odpowiedzialność, dokładność i rzetelność
  • Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Wysoka kultura osobista i dyskrecja
  • Oferta :

  • Świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania
  • Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy wielomilionowych projektach
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Pakiet benefitów : opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku