Młodszy Konsultant Asysty Technicznej
Comarch
Krakow, Polska
8 d. temu

Profil pracownika :

  • Studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ścisłe, również studenci ostatnich lat)
  • Komunikatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
  • Dociekliwość, dokładność i krytyczne podejście do problemów
  • Doskonała organizacja pracy
  • Mile widziane :

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i zgłoszeń
  • Znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
  • Obowiązki :

  • Terminowa obsługa i bieżące monitorowanie zgłoszeń błędów i awarii
  • Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń (np. poprawek programistycznych)
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Indywidualny program rozwoju wraz z planem szkoleń
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Współpraca i wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Pakiet rekreacyjny
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku