Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
ZUS
Lublinie
4 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
  • znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy
  • znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz rozporządzeń do tej ustawy
  • znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych
  • wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy w grupie
  • komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku