Młodszy Konsultant Asysty Technicznej
Comarch
Warsaw, Polska
6 d. temu

Profil pracownika :

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym)
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie : Windows, MS Office
  • Znajomość podstawy w zakresie konfiguracji sieci oraz klientów pocztowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w komórce Help Desk / Service Desk
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Zakres obowiązków :

  • Obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA
  • Terminowa obsługa i bieżące monitorowanie zgłoszeń błędów i awarii
  • Praca w systemach monitorowania
  • Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń (np. poprawek programistycznych)
  • Realizacja procedur
  • Doskonalenie obsługi
  • Mile widziane :

  • Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń
  • Znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
  • Podstawowa znajomość SQL, Java, UML i / lub BPMN
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Indywidualny program rozwoju wraz z planem szkoleń
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Współpraca i wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Pakiet rekreacyjny
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku