Contact Center DPD Polska - 17-19 pln brutto za godzinę
DPD
Warszawa
11 d. temu

Opis stanowiska

Wsparcie Contact Center polegać będzie na :

  • Obsłudze połączeń przychodzących
  • Udzielaniu informacji o statusie przesyłki
  • Udzielaniu informacji na temat usług DPD Polska
  • Obsłudze korespondencji mail, chat
  • Wymagania

    Od Kandydatów oczekujemy :

  • Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań,
  • Pozytywnego nastawienia i uśmiechu
  • Komunikatywności oraz dobrej dykcji
  • Dyspozycyjności poniedziałek-piątek
  • Oferujemy

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenia (w przyszłości możliwość umowy o pracę)
  • Atrakcyjną stawkę godzinową
  • Współpracę w elastycznych godzinach, w młodym, energicznym zespole
  • Terminowość wypłat
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Ciągłe wsparcie trenerów
  • Słodkie poniedziałki i owocowe piątki
  • Osoby zainteresowane prosimy o : przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj"

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

    Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ( DPD ) z siedzibą w Warszawie przy ul.

    Mineralnej 15, 02-274 Warszawa.

    Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

    Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku