Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i portugalskim oraz z dobrą znajomością angi
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa, Mazowieckie
1 d. temu
source : Lento.pl

Obowiązki :

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów biznesowych
  • Wprowadzanie zgłoszeń serwisowych do systemu
  • Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji przyjętych zgłoszeńWymagania :
  • Płynna znajomość języka hiszpańskiego i portugalskiego oraz dobra angielskiego
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta mile widziane
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnejOferujemy :
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w systemie zmianowym 24 / 7
  • Codzienną pracę z 3 językami
  • Pracę w międzynarodowej firmie w branży IT
  • Motywacyjny i atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Bezpłatną opiekę medycznąNumer referencyjny : SP / 102019 / A3 / AD
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku