Technical Artist (secjalista od "mission impossible')
TeamQuest Sp. z o.o.
Bydgoszcz, Polska
1 d. temu
source : Jobs.pl

Nasz Klient to studio deweloperskie z siedzibą w Warszawie.W ciągu czterech lat istnienia opracowali grę AR wykorzystującą geolokalizację na urządzenia mobilne, grę logiczną VR osadzoną w kosmosie i Re-Legion strategię czasu rzeczywistego w świecie cyberpunka o zostaniu liderem kultu religijnego wydaną przez 1C Entertainment.

Zespół składa się z profesjonalistów z doświadczeniem w tworzeniu gier od indie po AAA na wszystkich istniejących platformach.

Ich gry były prezentowane przez największe media branżowe, za które otrzymali nominację do Best Indie Game na Digital Dragons 2019.

Szukamy osoby na stanowisko Technical Artist, która zasili zespół i pomoże w pracach nad niezapowiedzianą grą będącą sequelem marki dobrze przyjętej przez graczy i media, ambitnym narzędziem do wsparcia produkcji gier oraz przyszłymi projektami.

Jesteśmy otwarci również na pracę freelacerską - po godzinach jako konsultant.

Wymagania :

  • Ukończony przynajmniej jednego projektu komercyjnego
  • Sumienne podejście do wykonywanych zadań
  • Bardzo dobrej znajomości Unity
  • Dobrej znajomości C#
  • Umiejętności pisania rozszerzeń do silnika Unity
  • Rozumienie ograniczeń technicznych, wyzwań sprzętowych i programowych
  • Wiedza z zakresu programowania HLSLlub umiejętności programowania i tworzenia shaderów
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Zapał do gamedevu
  • Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
  • Dodatkowe atuty :

  • Znajomość oprogramowania : After Effects, Photoshop, Blender, Cinema 4D, zBrush, Maya lub Houdini FX
  • Znajomość TDD
  • Znajomość wzorców projektowych i SOLID
  • Umiejętność programowania w Parze
  • Znajomość mob programmingu
  • Znajomość systemu kontroli wersji Git
  • Oferujemy :

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
  • Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
  • Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z naszych biur (Warszawa lub Rzeszów)
  • Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
  • Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
  • Kraftową kawę i świeże owoce w biurze
  • Obowiązki :

  • Tworzenie nowych i wspieranie już istniejących materiałów przydatnych przy tworzeniu postaci postaci, enviro assetów, efektów graficznych, shaderów itp.
  • Ścisła współpraca z zespołem graficznym, tak by ich praca wyglądała jeszcze lepiej, rozpoznawaniem problemów i opracowywaniem rozwiązań
  • Rozwijanie narzędzi wspólnie z Unity Developerami, tworzeniem nowych feature'ów
  • Optymalizacja, w tym tworzenie narzędzi diagnostycznych do oceny gry w obecnym stanie, szukaniem rozwiązań poprawiających grę,
  • Implementacja narzędzi ułatwiających integrację zasobów graficznych z aspektami programistycznymi
  • Implementacja narzędzi związanych z renderowaniem i obsługą zasobów graficznych
  • Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

    TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku