Pełnomocnik ds. Audytu i Compliance
PGNiG Technologie S.A.
Krosno, podkarpackie, Polska
‎15 godz. temu
source : Praca

PGNiG Technologie jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w Polsce

Podstawowe atuty PGNiG Technologie to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.

Zakres obowiązków :

  • Dostarczanie zarządowi i radzie nadzorczej niezależnych i obiektywnych informacji w celu poprawy efektywności zarządzania ryzykiem, systemu kontroli, procesów zarządzania przedsiębiorstwem oraz zgodności.
  • Kształtowanie skutecznego i efektywnego środowiska kontroli wewnętrznej w organizacji.
  • Przygotowywanie analizy ryzyk w skali organizacji na potrzeby planowania audytów obejmujących kluczowe procesy biznesowe i poszczególne funkcje spółki.
  • Wykonywanie zadań audytu na podstawie zatwierdzonego Rocznego Planu Audytu.
  • Realizacja audytów doraźnych, zleconych przez zarząd lub radę nadzorczą.
  • Monitoring przebiegu realizowanych projektów.
  • Monitoring wdrażania zaleceń wynikających z postępowań kontrolnych.
  • Opiniowanie dokumentów i procesów pod kątem zgodności ze standardami organizacji.
  • Implementacja przepisów prawa, zasad i standardów do procedur wewnętrznych, wdrażanie systemu zgodności (zapewnienie funkcjonowania organizacji w zgodzie z obowiązującymi przepisami).
  • Identyfikacja ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji.
  • Realizowanie zadań zapewniających zgodność działalności organizacji z przepisami i normami w celu minimalizacji zdarzeń negatywnie wpływających na funkcjonowanie organizacji.
  • Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zgodności procesów, podejmowanie działań naprawczych.
  • Wsparcie innych komórek organizacyjnych w zakresie identyfikacji obowiązujących je przepisów prawa, przeprowadzania szkoleń pracowników z obszaru compliance.
  • Rozpatrywanie zgłoszeń compliance i wydawanie rekomendacji, w szczególności
  • z zakresu konfliktu interesów.

    Wymagania :

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Audytora Wewnętrznego w organizacji o wysokich standardach operacyjnych.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki : finanse, ekonomia.
  • Praktyczna znajomość metodologii przeprowadzania audytów oraz obszaru compliance.
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i kreatywność.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Sumienność, samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy własnej.
  • Wiedza finansowo- księgowa
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami.
  • Znajomość metodyki zarządzania ryzykiem.
  • Wiedza z zakresu systemów jakości i norm.
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie
  • Interesująca i pełną wyzwań pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku