Key Account Manager (leasing)
Siemens AG
Poznan, Wielkopolskie, Poland
1 d. temu

Miejsce pracy : Poznań

Organizacja : Siemens Finance Sp. z o. o.

Forma zatrudnienia : praca stała

Dla spółki Siemens Finance, aktywnie działającej na rynku polskim, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Key Account Managera.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za długofalową współpracę z przedsiębiorstwami SME i Korporacjami, w szczególności w obszarach działalności Siemens w Polsce.

Istotnym aspektem tej funkcji będzie oferowanie i optymalizowanie wykorzystania rozwiązań finansowych z uwzględnieniem produktów długoterminowych (np.

leasing, pożyczka, forfaiting).

Jaki będzie docelowy zakres moich obowiązków?

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz rozwijanie nowych kontaktów handlowych,
  • Bieżąca opieka i kontakt z przepisanymi sobie działami przemysłowymi lub sprzedażowymi Siemens w Polsce,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Przygotowanie ofert handlowych i prezentacji dla Klientów oraz Dostawców,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych, finalizowanie etapu podpisania umów z Klientami oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Opracowywanie i wdrażanie modelu relacyjnego w obsłudze przedsiębiorstw,
  • Bieżące monitorowanie i analiza jakości obsługi Klientów i dbałość o jakość portfela,
  • Aktywna współpraca z Działem Analiz Ryzyka Transakcyjnego oraz pozostałymi Działami,
  • Przygotowywanie analiz rynkowych i konkurencji,
  • Prowadzenie prezentacji produktowych,
  • Współpraca w przygotowywaniu kampanii marketingowych,
  • Udział w spotkaniach, konferencjach, szkoleniach oraz targach branżowych.
  • Jakie wymagania muszę spełnić aby ubiegać się o pracę?

  • Ukończone studia wyższe,
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów finansowych (leasing) dla przedsiębiorstw (korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa),
  • Znajomość rynku dostawców działających w obszarze maszyn i urządzeń technologicznych,
  • Znajomość zasad analizy ryzyka finansowego i biznesowego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Determinacja w osiąganiu założonych celów, umiejętność pracy pod presją czasu i rezultatu,
  • Zaangażowanie i skuteczność w działaniu,
  • Duża samodzielność i inicjatywa,
  • Dyspozycyjność i gotowość do bardzo częstych podróży służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B.
  • O czym jeszcze warto wiedzieć?

    Spółka Siemens Finance rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku w 1999 roku. Od samego początku specjalizuje się w finansowaniu maszyn i urządzeń, przede wszystkim poprzez leasing.

    W ciągu 18 lat istnienia, spółka zdobyła uznaną pozycję jako zaufany dostawca usług finansowych dla firm działających w najdynamiczniej rozwijających się branżach gospodarki.

    Oferujemy :

  • Pracę w zespole pełnym entuzjazmu, z zacięciem biznesowym i zdeterminowanym do utrzymywania i budowania mocnej pozycji rynkowej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenia na życie, karta sportowa, system kafeteryjny),
  • Wynagrodzenie oparte o umowę o pracę oraz system premiowy uzależniony od osiągniętych wyników sprzedaży.
  • W jaki sposób mogę aplikować?

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV klikając na Aplikuj .

    Job ID : 105550

    Organization : Financial Services

    Experience Level : Mid-level Professional

    Job Type : Full-time

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku