Doradca ds. Obsługi Klienta na Odległość
Leroy Merlin
Zgierz
5 d. temu

Jeżeli :

  • Posiadasz doświadczenia na stanowisku doradcy klienta (doświadczenie w branży DIY będzie dodatkowym atutem);
  • Lubisz kontakt z ludźmi i umiesz badać potrzeby klientów;
  • Sprawnie obsługujesz komputer;
  • Jesteś zainteresowany rozwojem w obszarze e-commerce (sklep internetowy);
  • Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku;
  • Jesteś odporny na stres.
  • Będziesz odpowiedzialny za :

  • Udzielanie informacji klientom (przez telefon, e-mail, chat) w temacie produktów, reklamacji i zamówień;
  • Przyjmowanie i reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
  • Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
  • Oferujemy Ci :

  • Umowę o pracę;
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Benefity pozapłacowe : ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku