Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Koordynator procesów sprzedażowych - praca zdalna z językiem słowackim / czeskim
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Gdynia
Obowiązki na stanowisku :
zapewnianie profesjonalnej obsługi klientom firmy
wykonywanie czynności z zakresu obsługi zamówień
odbieranie telefonów od klientów firmy (klienci biznesowi)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
przyjmowanie zamówień (głównie telefonicznie)
obsługa poczty mailowej (w mniejszym stopniu)
wprowadzanie zamówień do systemu SAP / Salesforce
dokonywanie zmian, na kontach klienta (aktualizacja, prowadzenie stanów magazynowych)
koordynowanie całego procesu zamówienia (od złożenia do realizacji zamówienia)
kontakt z dostawcami (negocjacje cenowe, koordynowanie terminowości dostarczania zamówień)
Oczekiwania stawiane kandydatom :
minimum pół roku doświadczenia zawodowego, związanego z branżą
język angielski : minimum B2
język francuski : minimum B2 / C1
ważne : wymagana znajomość obu języków obcych
znajomość SAP / Salesforce (dodatkowy atut)
swobody do prowadzenia rozmów w języku czeskim / słowackim (telefonicznie)
chęć dalszego rozwoju zawodowego, w kierunku obsługi klienta, obsługi zamówień
odporności na stres i umiejętności do pracy, pod presją czasu
decyzyjności
Co oferuje klient :
pakiet benefitów pozapłacowych (multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych)
start pracy : przełom sierpień lub wrzesień, obecnego roku
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów
stabilną i długoterminową pracę dla międzynarodowej firmy
prace dla międzynarodowego klienta
dalszy rozwój zawodowy
Aplikuj