Recruiting Coordinator
Randstad Polska
Kraków, Polska
5 d. temu

Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!

Poszukujemy osoby na stanowisko : Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.

oferujemy

  • pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)
  • 100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie)
  • biznesowe godziny pracy od 8 : 00-16 : 00 lub od 9 : 00-17 : 00
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych
  • możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
  • prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy
  • niezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domu
  • zadania

  • zarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracy
  • sprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracowników
  • tworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczych
  • obsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnej
  • bieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mail
  • koordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderami
  • raportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracowników
  • profesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmy
  • oczekujemy

  • wyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)
  • minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2 / C1)
  • mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnej
  • silne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblach
  • silnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracowników
  • umiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracowników
  • znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracy
  • dokładności i zwracania uwagi na szczegóły
  • dyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątku
  • dużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufności
  • Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku