Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!
Poszukujemy osoby na stanowisko : Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.
oferujemy
pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku
możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)
100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie)
biznesowe godziny pracy od 8 : 00-16 : 00 lub od 9 : 00-17 : 00
atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych
możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy
niezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domu
zadania
zarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracy
sprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracowników
tworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczych
obsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnej
bieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mail
koordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderami
raportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracowników
profesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmy
oczekujemy
wyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)
minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
biegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2 / C1)
mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnej
silne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblach
silnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracowników
umiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracowników
znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracy
dokładności i zwracania uwagi na szczegóły
dyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątku
dużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufności
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47