Specjalista ds. Marketingu OTC
Miejsce pracy : Warszawa
Twój zakres obowiązków
Bieżąca współpraca i wsparcie Kierowników Marek Działu Marketingu OTC w realizacji codziennych zadań i w prowadzonych projektach, w tym m.in. :
współtworzenie projektów graficznych i treści wspierających działania marketingowe (m.in. do kampanii digital’owych, na strony internetowe),
przygotowanie i akceptacja projektów graficznych do aktywności trade marketing’owych i e-commerce,
opracowanie projektów graficznych oraz zlecanie produkcji i dystrybucji materiałów POS,
koordynacja kampanii digital’owych prowadzonych dla wybranych marek,
wsparcie Kierowników Marek przy wprowadzeniach nowych produktów na rynek,
organizacja uczestnictwa w konferencjach naukowych i branżowych koordynacja, przygotowanie i wysyłka materiałów,
opracowanie analiz sprzedażowo-marketingowych (np. analiza trendów rynkowych, działań konkurencji).
Współpraca z osobami z innych obszarów firmy (m.in. zespołem Trade Marketingu i Sprzedaży, Działem Medycznym) w celu sprawnej realizacji zadań i celów własnych oraz całego działu.
Współpraca z zewnętrznymi partnerami, tj. m.in. agencjami kreatywnymi, marketingowymi, drukarniami, innymi ważnymi dostawcami zewnętrznymi, którzy mogą przyczynić się do realizacji powierzonych zadań.
Wsparcie administracyjne Kierowników Marek Działu Marketingu OTC.
Nasze wymagania
Wykształcenie na poziomie min. licencjat (preferowane kierunki Marketing, Zarządzanie).
Doświadczenia min. 1 rok na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w Działach Marketingu i / lub Trade Marketingu).
Chęć rozwoju, poszerzania wiedzy w obszarze marketingu i innych obszarach działalności firmy.
Bardzo dobra komunikatywność i umiejętność współpracy z wieloma interesariuszami.
Poczucie odpowiedzialności za prowadzone projekty i duża inicjatywa w działaniu.
Umiejętność efektywnego prowadzenia kilku projektów jednocześnie.
Znajomość Excel oraz pozostałych narzędzi MS Office.
Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie.
Prawo jazdy kat. B mile widziane.
To oferujemy
Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, pracę z produktami wysokiej jakości i świadomości.
Możliwość pracy w kompetentnym, dającym wsparcie zespole.
Niezbędne narzędzia pracy, takie jak telefon służbowy, komputer.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
program emerytalny
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
Bausch Health Poland Sp z.o.o.
Bausch Health Poland jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Bausch Health Companies Inc., który rozwija, wytwarza oraz dostarcza szeroką gamę najwyższej jakości leków Rx, OTC, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz sprzętu medycznego.
Realizujemy nasze zobowiązania, budując innowacyjną firmę zajmującą się poprawą zdrowia na świecie. Każdego dnia z naszych produktów korzysta ponad 150 milionów ludzi na całym świecie.
21 000 naszych pracowników łączy misja poprawy ludzkiego życia poprzez zaangażowanie w projekty związane z edukacją, profilaktyką zdrowotną i promocją aktywnego stylu życia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z poniższą klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art.
6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) jak również zgodnie z Ustawą Dz.
U.2018.1000 O ochronie danych osobowych .