Collections Analyst with Portuguese
Adore HR
Kraków
6 d. temu

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie kontami księgi głównej oraz saldami należności klientów
  • Utrzymywanie kontaktów e-mailowych i telefonicznych z klientami
  • Aktywne budowanie relacji z klientem, poszukiwanie sposobów na poprawę satysfakcji klienta
  • Obszar działania alokacja środków pieniężnych, zarządzanie zaległymi płatnościami
  • Opracowanie i zarządzanie planami płatności klienta
  • Prowadzenie działań zgodnych z zasadami i procedurami firmy
  • Wyszukiwanie odpowiednich rozwiązań usprawniających terminową wpłatę należności przez klienów
  • Wymagania

  • Biegła znajomość języka portugalskiego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Minimum pół roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w dziale finansowym
  • Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office
  • Doświadczenie w międzynarodowych korporacjach
  • Dokładność, analityczność
  • Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej firmie
  • Umowę o pracę benefity
  • Wynagrodzenie stałe premie
  • Szkolenia
  • Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku