Customer Success Specialist
Plenti
Warszawa, Polska
3 d. temu

Cześć! Jesteśmy startupem, który działa na rynku od ponad 2 lat. Oferujemy dostęp do tysięcy produktów elektronicznych na wyciągnięcie ręki - wygodny wynajem bez wychodzenia z domu i zobowiązań.

System, w którym pracujemy składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji webowej, narzędzi wewnętrznych oraz całej masy nowoczesnego sprzętu, z którego już teraz korzystają nasi klienci w całej Polsce! Mamy wsparcie krajowych i międzynarodowych inwestorów.

W tym roku planujemy kilkukrotnie zwiększyć skalę naszej działalności.

Na co dzień pracujemy z najnowszym sprzętem gamingowym, dronami, kamerami, smartfonami, sprzętem audio, e-mobility i inteligentnym AGD.

Ty też lubisz elektronikę? Doskonale! Jest nas już ponad 30, pracujemy w luźnej atmosferze, bez korporacyjnej gadki i zbędnych procedur.

Dbamy o dobrą komunikację, jasne cele i biznesowe podejście. Cenimy sobie feedback i dobre samopoczucie zespołu. Budujemy atmosferę opartą na otwartości i zaufaniu, w której osoby z inicjatywą i pomysłami mogą wpłynąć na kierunek rozwoju Plenti.

Wspólnie z pracownikami wybieramy zarówno technologię jak i styl pracy. Sprawdź naszą aplikację : Plenti

Kogo szukamy?

Kogoś, kto lubi opiekować się innymi i odpowiadać na wszelkie pytania i wątpliwości. Osoby, która będzie tworzyć z Nami nasz zespół Customer Success.

Kogoś, kto zadba o kreowanie jak najlepszych doświadczeń Klientów i będzie mieć realny wpływ na tworzenie procesów obsługi.

Kluczowe zadania :

  • Bieżąca obsługa systemu zamówień (chat, e-mail i telefon)
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Weryfikacja wszelkich zgłoszeń Klientów e-commerce i rozpatrywanie reklamacji produktowych
  • Możliwość uczestniczenia w projektach mających na celu udoskonalenie procesów obsługi Klienta
  • Wsparcie innych zespołów, w szczególności zespołu sprzedaży i operacji
  • Co przyda Ci się na tym stanowisku?

  • Kultura osobista, komunikatywność i otwartość na współpracę z ludźmi
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy na wyznaczonych terminach
  • Znajomość środowiska MS Office
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość systemów CRM oraz obsługi na podstawie chatu np. Intercom
  • Co możemy zaoferować :

  • Stabilną i ciekawą pracę w młodym i ambitnym zespole, nasi założyciele to osoby z pasją i doświadczeniem w różnych obszarach - możesz zerknąć na ich profile, aby poznać ich lepiej :
  • CEO : Wojciech Rokosz
  • COO : Karol Klimas
  • CFO : Wojciech Wójtowicz
  • Wsparcie członków zespołu oraz doświadczonych doradców i inwestorów
  • Możliwość pracy zarówno z biura, jak i zdalnej - sam dogadujesz ze swoim liderem ile będziesz na miejscu, a ile zdalnie
  • Elastyczny grafik, gotowość do pracy w weekendy
  • Wynagrodzenie adekwatne do stażu i osiągnięć - mamy przewidziane widełki, ale już na etapie dołączania do zespołu rozmawiamy o ESOP .
  • To oznacza, że dołączając do nas możesz stać się współwłaścicielem firmy

  • Współpraca z nami to tworzenie prężnie rozwijającego się startupu z zapewnionym finansowaniem na najbliższych kilka lat
  • Jeśli masz jakieś pytania, pisz do nas śmiało - chętnie porozmawiamy i poznamy Cię lepiej!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku