Specjalista ds. obsługi klienta i merchandisingu
DIY
Żory, Śląskie
5 d. temu

Główne zadania :

  • Aktywne doradztwo produktowe
  • Dybanie o wygląd ekspozycji produktowej
  • Montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych
  • Zawarowywanie półek zgodnie ze standardami merchandisingowymi
  • Dbałość o relacje z personelem placówki handlowej
  • Raportowanie dostępności produktów i sporządzanie zamówień
  • Przyjmowanie dostaw Wymagania : Rozwinięte zdolności interpersonalne Wysoka kultura osobista Mile widziane doświadczenie w merchandisingu lub sprzedaży Wysoka motywacja do działania oraz nastawienie na rezultat
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku