Marketing Manager (food&beverage)
Gi Group Sp.z o.o.
mazowieckie, Warszawa
6 d. temu
source : Goldenline

Twoje zadania :

Zbudowanie świadomości nowej marki sieci restauracji na rynku F&B,

Planowanie i wdrażanie działań marketingowych i sprzedażowych w ramach powierzonego budżetu,

Zwiększenie sprzedaży i możliwości biznesowych m.in. poprzez szukanie przewag konkurencyjnych oraz strategie cenową,

Realizacja komunikacji marki w obszarze ATL i BTL,

Współpraca z Agencjami Kreatywnymi,

Wymagania :

Min. 3- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży F&B,

Znajomość języka angielskiego na poziomie wysoce komunikatywnym,

Znajomość narzędzi marketingowych i social mediów,

Doświadczenie w organizowaniu eventów,

Komunikatywność, kreatywność oraz umiejętność negocjacji,

Umiejętność podejmowania decyzji.

Nasz Klient oferuje :

Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,

Aktywny udział w procesie powstawania nowego brandu na polskim rynku F&B,

Możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania zespołu,

Przyjazną atmosferę pracy,

Stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów,

Wysoce samodzielne stanowisko i realny wpływ na kształt marki,

Sprawny proces rekrutacyjny.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku