Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkowników
Grupa Warta
mazowieckie Warszawa Polska
7 d. temu

Opis stanowiska

  • bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie użytkowników,
  • rozwiązywanie zgłoszeń dot. wybranych aplikacji używanych wewnątrz firmy (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł, odpowiedzi na pytania funkcjonalne),
  • funkcjonalne wsparcie wybranych procesów biznesowych,
  • monitoring i reakcja na zdarzenia wpływające z systemów informatycznych.
  • informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń,
  • zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia.
  • Wymagania

  • wykształcenie wyższe (ubezpieczenia, informatyka) lub w trakcie studiów,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze użytkowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19.
  • Mile widziane :

  • Znajomość ITIL,
  • Doświadczenie w pracy operacyjnej w firmie ubezpieczeniowej,
  • Podstawowa znajomość baz danych (SQL).
  • Oferujemy

  • ciekawą pracę w renomowanej firmie ubezpieczeniowej,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń biznesowych,
  • rozwój merytoryczny i zdobywanie kompetencji,
  • pozytywną atmosferę pracy,
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku