Job Description
Specjalisty ds. Kluczowych Klientów (KAS)
Location : Poland, woj. Podlaskie / Warmińsko-mazurskie LUB Dolnośląskie / Opolskie
Contract : full time
Key Account Specialist (KAS) będzie odpowiedzialny za pracę z kluczowymi klientami (krajowe sieci stomatologiczne), szkolenia personelu medycznego (HCP), promocję marki LISTERINE® wśród stomatologów i higienistek oraz budowę ich rekomendacji, sprzedaży do gabinetów, współpracę z Key Opinion Leaders (KOLs), oraz współpracę z HCP (zarówno F2F jak i w kanałach digital / social media).
Obowiązki i odpowiedzialność :
umiejętność tworzenia planów współpracy z kluczowymi klientami (sieć / klient indywidualny) zarówno w wymiarze sprzedażowym, edukacyjnym jak i marketingowym.
regularny kontakt z klientami kluczowymi w celu realizacji zamówień i przeszkolenia personelu HCP (stomatolog / higienistka)
opracowanie prezentacji lub ofert dostosowanych do potrzeb danego klienta
umiejętności negocjacyjne
umiejętności analityczne - raporty sprzedażowe i wizyty
współpraca z innymi działami
praca z KOls
praca w Digitalu
organizacja szkoleń i konferencji
Wymagania :
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki : zarządzanie, ekonomia, marketing)
prawo jazdy kategoria B (aktywne)
umiejętność budowania zaangażowania HCP udokumentowane wzrostami rekomendacji / preskrybcji
umiejętności sprzedażowe, preferowane doświadczenie z obszaru OTC / RX sprzedaż do HCP / HCO
udokumentowane doświadczenie pracy z sieciami / dużymi klientami, preferowani klienci z obszaru pharma / healthcare
umiejętności prezentacyjne poparte konkretnym doświadczeniem
umiejętności analityczne (np. ocena potencjału na terenie / estymacje sprzedażowe / budowanie targetu)
swoboda pracy z materiałami edukacyjnymi o charakterze medycznym
umiejętności negocjacyjne poparte sukcesami
doświadczenie w organizacji działań marketingowych (webinar, konferencja itp.)
umiejętność pracy hybrydowej z wykorzystaniem narzędzi digital F2F i zdalna praca z klientem
Szukamy Ciebie jeśli jesteś osobą z :
silną motywacją do pracy
pozytywnym nastawieniem
otwartością i umiejętnością pracy w zmieniającym się / dynamicznym środowisku
umiejętnością pracy w zespole i chęcią dzielenie się wiedzą / doświadczeniami na forum
wykazującą postawę liderską wyrażona braniem odpowiedzialności za swoją pracę, ale też za wyniki zespołu One Team
can do approach" - szukanie rozwiązań dla istniejących wyzwań
wysoką etyką pracy
chęcią rozwoju - mile widziana inicjatywa własna
Mile widziane :
doświadczenie pracy z Power BI
umiejętność pracy hybrydowej z wykorzystaniem narzędzi digital F2F i zdalna praca z Klientem
znajomość branży stomatologicznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy :
pracę w jednej z największych globalnych firm farmaceutycznych skoncentrowanej na kliencie / pacjencie, ale jednocześnie przywiązującej dużą wagę do etyki i wartości CREDO J&J
pracę w silnie zmotywowanym i zgranym zespole nastawionym na wynik
możliwość pracy w nowoczesnym i dynamicznym środowisku biznesowym (branża stomatologiczna)
możliwość współtworzenia nowoczesnego modelu Go to Market, w tym modelu współpracy z sieciami
wsparcie rozwoju osobistego i zawodowego
nowoczesne narzędzia pracy Ipad / samochód / telefon
atrakcyjny system premiowy
For more than 130 years, diversity, equity & inclusion (DEI) have been part of our cultural fabric at Johnson & Johnson and woven into how we do business every day.
Our commitment to respect the dignity and diversity of all is embedded in our Credo.
We know that the success of our business depends on having the best talent in a workforce that reflects the diverse markets we serve around the world and an inclusive culture that values different perspectives and life experiences
That is why we in Johnson & Johnson are working to create an inclusive environment where diverse backgrounds, perspectives and experiences are valued and each and every one of our people feels that they belong and can reach their potential.
No matter who they are.
Diversity, Equity & Inclusion at Johnson & Johnson means You Belong !