Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Obsługa klienta międzynarodowego (dział zamówień) praca z językiem czeskim (home office)
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Poznań
Obowiązki na stanowisku :
odbieranie połączeń telefonicznych od klientów biznesowych (obsługa głównie telefoniczna)
wprowadzanie zamówień do systemu SAP / Salesforce
wprowadzanie zmian na kontach klienta, związanych z oczekiwaniami klientów
obsługa maila (w mniejszym stopniu)
przygotowywanie zestawień i raportów na podstawie posiadanych danych
utrzymywanie pozytywnych stosunków służbowych z klientami firmy
koordynowanie całego procesu zamówienia
stały kontakt z dostawcami
udział w negocjacjach stawek i terminów realizacji
Oczekiwania stawiane kandydatom :
doświadczenie zawodowego, związane z obsługa klienta (minimum 6 miesięcy)
znajomość języka angielskiego - minimum b2
znajomość języka słowackiego lub czeskiego - minimum B2 / C1
znajomość systemu SAP - wymagane
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
nastawienie na rozwiązanie problemu
dokładność
dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin
Co oferuje klient :
pracę w pełnym wymiarze godzin, wykonywaną od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)
pracę w standardowych godzinach biurowych 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
work-life balance oraz równowaga finansowa
stabilne i długoterminowe zatrudnienie, w firmie o międzynarodowym znaczeniu, na podstawie umowy o pracę
wyjazdy szkoleniowo-integracyjne (do siedziby w Gdańsku)
prace zdalną, z dowolnego miasta w Polsce
start pracy sierpień / wrzesień br.
pakiet benefitów
Aplikuj