Kasia, managerka zespołu PR & Marketingu, poszukuje do swojego teamu doświadczonej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Marketing & PR Specialist , która poprowadzi nasze bieżące działania komunikacyjne i nie tylko ku świetności.
Jeżeli jesteś taką osobą i uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie!
Będziesz odpowiadać za :
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki poprzez działania PR i marketingowe.
Prowadzenie projektów i kampanii marketingowo-PR, w tym bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji akcji.
Działania marketingowe związane z wprowadzaniem produktów do sprzedaży.
Tworzenie planów działań komunikacyjnych w zakresie prowadzonych projektów oraz ich implementacja.
Przygotowywanie komunikatów prasowych, artykułów i innych publikacji.
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych.
Bieżący kontakt (budowanie relacji i współpraca) z partnerami, dziennikarzami (media relations), influencerami.
Opracowywanie raportów działań analizowanie efektywności, wyciąganie wniosków, przygotowywanie rekomendacji.
Oczekujemy od Ciebie :
Minimum 2 lata praktyki zawodowej w obszarze marketing / PR.
Doświadczenie w przygotowaniu oraz realizacji kampanii marketingowo-PR.
Umiejętność tworzenia angażujących treści, lekkie pióro.
Znajomość rynku mediów i dziennikarzy, a także influencerów.
Łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych oraz umiejętność dbania o nie.
Znajomość narzędzi do zarządzania komunikacją i PR oraz narzędzi do monitoringu mediów.
Analityczne myślenie.
Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę.
Zaangażowanie i nastawienie na realizacje celów.
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku.
Dobra organizacja pracy.
Otwartość, komunikatywność i asertywność, umiejętność zadawania pytań, wskazania błędów i przekazania rekomendacji.
Umiejętność optymalizacji kampanii, wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji.
Znajomość narzędzi do pomiaru działań marketingowych i komunikacyjnych jak : Google Analytics, FB Business Manager, Brand24, Newspoint, Slack, Asana lub podobnych.
Mile widziane :
Znajomość branży mody.
Doświadczenie w obszarze Influencer marketing.
Z naszej strony oferujemy Ci :
Gwarantowany pakiet Opieki Medycznej Enel Med i możliwość wykupienia pakietu Medicover Sport.
Prace stacjonarną w biurze w Łodzi przez co najmniej 2 dni w tygodniu. Praca zdalna jest możliwa przez maksymalnie 2 lub 3 dni w tygodniu (w zależności od wyboru trybu pracy : 5 dni w tygodniu po 8h lub 4 dni po 10h).
Wsparcie w rozwoju jeśli chcesz, wyślemy Cię na zewnętrzne kursy podnoszące Twoje kwalifikacje na stanowisku pracy.
Realny wpływ na kształtowanie marki w Kubocie wszystkie osoby (niezależnie od szczebla) są bardzo otwarte na nowe pomysły i propozycje zmian.
Pracę z ciekawymi produktami i fajnym brandem.
Dobrą atmosferę pracy w młodym i bardzo sympatycznym zespole.
Zniżki na produkty
Umowę B2B lub umowę zlecenia. Są to jedyne formy zatrudnienia, które obecnie bierzemy pod uwagę.
Wynagrodzenie zależne od kompetencji i wybranej formy zatrudnienia. W przypadku B2B są to widełki 7.000 8.000 PLN netto, a w przypadku umowy zlecenia od 6.800 7.800 PLN brutto.
Zachęcamy do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej dokument będzie doskonałą wskazówką, jeżeli zastanawiasz się, czy Kubota mogłaby być dla Ciebie odpowiednim miejscem pracy.