Znakomity pracodawca dla doświadczonych Property Managerów, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się firm w branży Nieruchomości poszukuje nowej osoby do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie Nieruchomościami własnymi oraz należącymi do Funduszów Inwestycyjnych.
Dla Kandydatów / ek mogących wyróżnić się doświadczeniem w zarządzaniu obiektami komercyjnymi, umiejętnością budowania dobrych relacji z najemcami oraz znajomością technicznych aspektów funkcjonowania obiektów firma zapewnia atrakcyjne warunki zatrudnienia, samodzielność w pracy oraz pełne wsparcie Zarządu.
W ofercie znajduje się samochód służbowych (również do celów prywatnych), atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, pakiet benefitów opieka medyczna dla rodziny, ubezpieczenie, Multisport, etc.
Idealny Kandydat / ka ma doświadczenie w zarządzaniu relacjami z wieloma najemcami jednocześnie, zna techniczne aspekty funkcjonowania budynku, ma umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie, potrafi analizować dane oraz zarządzać swoim czasem w sposób efektywny.
Doświadczenie najlepiej po stronie właścicieli nieruchomości lub serwisu technicznego branża biurowa, retail, przemysłowa.
Mile widziane także osoby zarządzające centrami handlowymi jako Center Manager.
Property Manager / Manager dz. Zarządzania Nieruchomościami
Opis zadań :
Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją.
Właściwe oraz terminowe rozbijanie / opisywanie / zatwierdzanie faktur związanych z w / w budżetami.
Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów.
Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej nieruchomości lub przejęcie istniejących kontaktów w przypadku istniejącego budynku).
Rozliczanie faktur mediowych (przygotowanie właściwych tabel / informacji niezbędnych do takiego rozliczania).
Przygotowywanie raportów do właścicieli budynków (kwartalne lub miesięczne).
Protokolarny odbiór budynku od właściciela / działu development.
Nadzór nad wprowadzaniem / wyprowadzaniem się najemców do budynku- podpisywanie protokołów, rozliczanie usterek itp.
Obecność w zarządzanym parku oraz wizytowanie najemców (min raz na dwa tygodnie) w trakcie uruchamiania nowego budynku może pojawić się konieczność nawet codziennych wyjazdów.
Codzienny kontakt z najemcami, prowadzenie korespondencji, udzielanie zgód np. na przebudowy, zmiany, nowe instalacje itp.
oraz ustalenie odpowiednich zgód z właścicielami budynków.
Kontakt z serwisami gwarancyjnymi ze strony wykonawców budynków.
Nadzór nad gwarancjami bankowymi najemców tj. przygotowywanie wezwań w przypadku zbliżających się terminów wygaśnięcia, uzupełnienia wymaganych kwot.
Windykacja należności tj. przesyłanie wezwań do zapłaty do odpowiednich osób.
Wymagania :
Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem relacjami z najemcami
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi biura, obiekty handlowe, przemysłowe
Bardzo dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami
Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami
Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej
Mobilność i Prawo jazdy kat. B
Oferta :
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy + pakiet socjalny
Praca w gronie profesjonalistów w branży nieruchomości
EPCM Executive Search :
EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w obszarach Engineering, Property, Construction & Management.
Specjalizujemy się w rekrutacji managerów i specjalistów z takich branż jak Nieruchomości, Budownictwo, Produkcja, Architektura & Konsulting.