Kierownik Projektu
Comarch
Krakow, Polska
‎12 godz. temu

Wymagania :

  • wyższe wykształcenie w profilu informatycznym
  • znajomość platform telekomunikacyjnych głosowych TDM oraz VoIP (AVAYA, CISCO, Alcatel , UNIFY, Asterisk)
  • wiedza techniczna dotycząca technologii VoIP i TDM (SIP, IAX, SS7, DSS1)
  • wiedza z zakresu sieci IP
  • umiejętność tworzenia prostych skryptów w dowolnym języku (preferowany Bash, Perl, Python)
  • podstawowa znajomość systemów Linux / Unix
  • umiejętność diagnozowania problemów klientów
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność, odpowiedzialność, dbałość o bezpieczeństwo.
  • Opis stanowiska :

  • prowadzenie projektów w zakresie systemów Contact Center
  • uruchamianie nowych usług zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
  • współpraca z zespołem technicznym
  • rozwój produktu
  • Oferujemy :

  • pracę z nowoczesnymi systemami głosowymi
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
  • perspektywę awansu zawodowego w kierunku technicznym, zarządzającym lub biznesowym
  • możliwość pogłębienia wiedzy i udział w specjalistycznych szkoleniach
  • prywatną opieka medyczna
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku