Asystent ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
2 d. temu
source : Goldenline

Asystent ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Numer referencyjny : AOK / 037 / NKU

Twoje Zadania :

  • Wsparcie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (rozmowy tel. oraz mailowe)
  • Tłumaczenie dokumentów
  • Przygotowywanie raportów, wykresów, statystyk
  • Uczestnictwo w rozmowach technicznych i negocjacjach handlowych z klientami firmy i dostawcami materiałów
  • Reprezentowanie firmy podczas targów, prezentacji dla klientów oraz innych oficjalnych spotkań
  • Szukamy osób, które :

  • Biegle posługują się językiem niemieckim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim
  • Posiadają doskonałe zdolności interpersonalne oraz umiejętności do pracy w zespole
  • Są dobrze zorganizowani oraz precyzyjni
  • Posiadają dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
  • Twoje Zadania :

  • Wsparcie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (rozmowy tel. oraz mailowe)
  • Tłumaczenie dokumentów
  • Przygotowywanie raportów, wykresów, statystyk
  • Uczestnictwo w rozmowach technicznych i negocjacjach handlowych z klientami firmy i dostawcami materiałów
  • Reprezentowanie firmy podczas targów, prezentacji dla klientów oraz innych oficjalnych spotkań
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Szkolenia rozwijające wiedzę oraz umiejętności
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Realne możliwości rozwoju
  • Pracę w centrum Warszawy
  • Benefity pozapłacowe
  • Oferta dotyczy pracy stałej.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku