Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Raben Group
Wrocław
‎23 godz. temu

Wyzwania

  • Kompleksowa obsługa Klienta Biznesowego
  • Bycie partnerem i konsultantem w rozwiązaniach logistycznych dla Klienta
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
  • Administracja dokumentacją transportową
  • Kontrola jakości dostaw
  • Raportowanie wyników
  • Wymagania

    Dołącz do nas jeśli

  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientami (warunek konieczny).
  • Język niemiecki będzie dodatkowym atutem.

  • Masz doświadczenie w budowaniu relacji partnerskich z Klientami
  • Masz energię do działania i kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
  • Dobrze znasz program Excel
  • Jesteś otwarty / -a oraz komunikatywny / -a
  • Wykazujesz się umiejętnością pracy pod presją czasu i odpornością na stres
  • Oferujemy

    W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy :

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole w nowoczesnej, międzynarodowej organizacji, dużą samodzielność w działaniu
  • Możliwość codziennego i bezpośredniego kontaktu z klientem biznesowym
  • Dbamy o Twoje zdrowie prywatna opieka medyczna dla wszystkich Pracowników
  • Dbamy o Twoją rozrywkę dostęp do kafeterii MyBenefit / dofinansowanie do karty MultiSport / biletów do kina / imprezy integracyjne
  • Dbamy o Twoją rodzinę bony świąteczne, paczki żywnościowe i karty przedpłacone oraz dofinansowanie do wczasów
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym zespole, który tworzą wysokiej klasy specjaliści
  • Atmosferę wzajemnego szacunku i zaufania
  • Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku