Konsultant Centrum Obsługi Klienta
Grupa Kapitałowa Vectra
Gdynia
36 d. temu

Do naszych zadań należy :

  • obsługa Klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów kontaktu oraz telefonu,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów Abonentów
  • przyjmowanie zgłoszeń technicznych, obsługowych i reklamacji.
  • pozyskiwanie i aktualizacja danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.
  • Czego oczekujemy :

  • umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, korzystanie z Internetu),
  • swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
  • otwartości i swobody komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
  • zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Co proponujemy :

  • KARTĘ MULTISPORT oraz unikatowy pakiet motywacyjny Ride&Relax
  • pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie
  • o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,

  • możliwość awansu, w związku z ciągłym,
  • dynamicznym rozwojem firmy,

  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
  • szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia
  • i podnoszenie Twoich kwalifikacji.

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku