PROJECT MANAGER – DZIAL TURYSTYKI PRZYJAZDOWEJ / RYNEK FRANCUSKI
Meeting Planner Sp. z o.o.
Warszawa
1 d. temu

Opis firmy

PolandPops Meetings & Incentives dynamicznie rozwijająca się firma z dziedziny turystyki biznesowej poszukuje pracowników do działu turystyki biznesowej przyjazdowej rynek francuski.

Opis stanowiska

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało :

  • Opracowanie programów oraz kosztorysów ofert
  • Koordynacja działań związanych z realizacją imprezy, od etapu przygotowania oferty do jej realizacji
  • Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami w ramach danego projektu
  • CZEGO OCZEKUJEMY ?

  • Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego w mowie i w piśmie, drugi język będzie dodatkowym atutem
  • Gotowości do pracy przy realizacjach, często w nienormowanych, zmiennych godzinach, w okresie poprzedzającym event oraz podczas jego realizacji
  • Doskonałej organizacja, komunikatywności, pomysłowości
  • Doświadczenie w branży MICE i turystyce przyjazdowej mile widziane
  • Praca w pełnym wymiarze godzin / ew. min. 5h / dzień
  • CO OFERUJEMY?

  • Pasjonującą, pełną wyzwań pracę, w której nie będziesz miał czasu się nudzić ani robić rzeczy powtarzalnych
  • Prace w międzynarodowym środowisku
  • W perspektywie - stałą współpracę z nami (umowa o pracę)
  • Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami, wyślij swoje CV na adres

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.

    29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku