Jesteśmy częścią Grupy Rhenus, która jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Grupa Rhenus świadczy usługi z zakresu logistyki magazynowej, logistyki frachtowej, usług portowych, celnych, transportu morskiego oraz lotniczego.
W naszej grupie łączymy ponad 100 lat tradycji z otwartością na nowości i podejmowanie innowacyjnych działań.
Dołączając do Rhenus Logistics S.A. będziesz brał / a udział w nowym projekcie e-commerce, w którym na powierzchni magazynowej 60 000 metrów kwadratowych będziemy realizować operacje logistyczne dla naszego klienta.
Magazyn znajduje się w Sosnowcu.
Obecnie szukamy do naszego zespołu Kierownika Operacyjnego
Jako Kierownik Operacyjny w nowo otwartym oddziale Rhenus Logistics S.A. w Sosnowcu , będziesz odpowiadał / a za operacje logistyki magazynowej e-commerce realizowane dla naszego klienta.
W zespole liczącym kilkadziesiąt osób będziemy realizować zamówienia dla klientów indywidualnych.
Pełniąc rolę Kierownika Operacyjnego będziesz bezpośrednio raportował / a do Dyrektora Oddziału.
Wśród Twoich zadań będzie zarządzanie zespołem oraz dbanie o wskaźniki i optymalizacje w całym oddziale .
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :
Zapewnienie ciągłości procesów logistycznych oraz realizacji założeń kontraktowych
Profesjonalne zarządzanie podległym zespołem
Planowanie pracy podległego zespołu
Zagwarantowanie wysokich standardów obsługi klienta w obszarze kompletności i punktualności dostaw
Inicjowanie usprawnień i optymalizację procesów operacyjnych pod kątem kosztów, jakości oraz wydajności procesów magazynowych
Rozwijanie narzędzi systemowych
Nadzór nad realizacją zadań oraz bieżących wymagań klienta
Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w oddziale
Nasze oczekiwania :
Doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu magazynem lub dużym obszarem operacji logistycznych w magazynie, optymalnie w obszarze logistyki kontraktowej
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki logistyczne, zarządzanie produkcją)
Doświadczenie w zarządzaniu zespołami
Znajomość zasad działania systemów WMS
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne
Doświadczenie w zakresie tworzenia procedur oraz wprowadzania usprawnień w gospodarce magazynowej
Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
Dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja z klientem)
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel
Prawo jazdy kat. B
To oferujemy :
Dużą samodzielność w realizacji zadań oraz ciekawy i szeroki zakres obowiązków
Realny wpływ na organizację procesów i współtworzenie atmosfery w nowotworzonym oddziale
Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie logistycznej o ugruntowanej pozycji
Szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb
Możliwość poznania specyfiki innych naszych oddziałów zlokalizowanych w Polsce i Europie
Benefity w postaci prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez firmę, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, dofinansowanie do Karty Multisport
Dynamiczne, pełne wyzwań środowisko pracy
Możliwość współtworzenia atmosfery w nowotworzonym oddziale
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.