Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
Netia SA
Poznań
‎23 godz. temu

Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

Opis stanowiska

Będziesz odpowiedzialny za :

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Korporacyjnych,
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Zarządzanie projektami sprzedażowymi,
  • Realizację wyznaczonych celów sprzedaży.
  • Wymagania

    Jakie są nasze wymagania?

  • Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych i / lub ICT i / lub IT,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i prezentacji,
  • Motywacja do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania,
  • Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point,
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Oferujemy

    Nasza oferta dla Ciebie, to :

  • Umowa o pracę,
  • Narzędzia : samochód, smartphone, komputer,
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport Plus),
  • Wyjazdy / spotkania integracyjne,
  • Świetna atmosfera : -)
  • Digital workplace,
  • Innowacyjne projekty.
  • Dodatkowo :

  • Atrakcyjny system prowizyjny oparty o realizację celów sprzedażowych;
  • Rozbudowany system szkoleń i warsztatów pozwalający Ci na systematyczne podnoszenie kompetencji;
  • Dostęp do najnowocześniejszej technologii i rozwiązań teleinformatycznych w codziennej pracy oraz możliwość ich wdrażania na polskim rynku.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku