Description
Position at Wavemaker Wavemaker
czołowa agencja mediowa
poszukuje Kandydatów / Kandydatekdo działu badań marketingowych Analytics & Insightna stanowisko
Junior Insight Specialist / Insight Assistant Twój zakres obowiązków :
Jako Junior Insight Specialist będziesz współtworzyć i realizować lokalne i międzynarodowe projekty badawcze w zakresie : analizy danych oraz raportowania wyników badań, przygotowywania narzędzi badawczych (kwestionariuszy i scenariuszy badań), przygotowywania ofert badawczych, analizy danych zastanych (desk research), sprawdzania poprawności narzędzi oraz testowania ankiet online, tłumaczenia narzędzi i raportów z badań.
Narzędzia, których używamy :
SPSS, Excel, PowerPoint, Word
Mile widziane : Teams, TGI, SentiOne
Nasze wymagania :
Ukończony jeden z kierunków studiów (także student / ka ostatnich lat) : socjologia, psychologia, metody ilościowe (lub pokrewne)
Min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
Znajomość SPSS (przynajmniej w stopniu podstawowym) warunek konieczny
Znajomość metodologii badań ilościowych i jakościowych
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (przede wszystkim PowerPoint i Excel)
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w piśmie i w mowie.
To oferujemy :
Wykorzystanie wiedzy z obszaru badań marketingowych w praktyce biznesowej
Rozwój kompetencji zawodowych pod okiem doświadczonych badaczy i badaczek
Udział w różnorodnych projektach dla znanych marek
Pracę z otwartymi ludźmi, zawsze gotowymi do pomocy
Swobodną atmosferę pracy
Udział w szkoleniach i konferencjach
Benefity (karta sportowa lub system kafeteryjny, opieka medyczna Medicover)
Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Praca w modelu hybrydowym.