Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta
Alior Bank
Kraków Polska
1 d. temu

Mamy dla Ciebie pracę, w której rozwiniesz poniższe kompetencje :

  • poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,
  • nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,
  • zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,
  • poznasz zasady działania produktów bankowych.
  • Jeżeli jesteś osobą :

  • otwartą na kontakt z ludźmi,
  • optymistycznie nastawioną do życia,
  • lubiącą wyzwania i zmiany,
  • z wysoką kulturą osobistą,
  • nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,
  • posiadasz min. średnie wykształcenie,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i / lub sprzedaży (dodatkowy atut).
  • Oferujemy

    Wybranym osobom oferujemy :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • atrakcyjne warunki finansowe podstawa oraz system premiowy,
  • kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej / trenerskiej,
  • bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
  • niezapomniane wyjścia integracyjne,
  • szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.
  • Miejsce Pracy : Centrala Alior Banku na ul. Miłkowskiego 3

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku