Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych?
Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. kontrolingu
Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!
oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)
pracę w nowoczesnym biurze
biznesowe godziny pracy (8 : 00-16 : 00 lub 9.00-17.00)
możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowe
wyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencji
możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji
możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowego
zadania
odpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetów
kontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmy
wsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowych
analiza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnych
odchyleń
stała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługi
współpraca z wewnętrznymi kadrami
tworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowości
zarządczej firmy
tworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowanie
bieżących i długoterminowych decyzji biznesowych
oczekujemy
min. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe : finanse, rachunkowść etc.)
dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)
znajomośći języka angielskiego (mile widziana)
bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespole
dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
dokładności i komunikatywności
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47