Specjalista ds. kontrolingu
Randstad Polska
Kraków, Polska
5 d. temu

Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych?

Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. kontrolingu

Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!

oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)
  • pracę w nowoczesnym biurze
  • biznesowe godziny pracy (8 : 00-16 : 00 lub 9.00-17.00)
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowe
  • wyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencji
  • możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowego
  • zadania

  • odpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetów
  • kontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmy
  • wsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowych
  • analiza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnych
  • odchyleń

  • stała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługi
  • współpraca z wewnętrznymi kadrami
  • tworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowości
  • zarządczej firmy

  • tworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowanie
  • bieżących i długoterminowych decyzji biznesowych

    oczekujemy

  • min. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe : finanse, rachunkowść etc.)
  • dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • znajomośći języka angielskiego (mile widziana)
  • bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespole
  • dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
  • dokładności i komunikatywności
  • Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku