Growth Lead (B2B inbound marketing)
Qpony
Poznań, PL
6 d. temu
source : RocketJobs

Kogo szukamy

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, z którą zbudujemy w BLIX silny i efektywny inbound marketing przeznaczony dla klientów B2B.

Liczymy na to, że pomożesz nam tworząc budująć fundamenty inbound marketingu - inicjując i realizując działania, a później tworząc i prowadząc zespół.

Na początku Twoja rola będzie polegała raczej na prowadzeniu i realizowaniu inicjatyw inboundowych i contentowych B2B, które będą fundamentem funkcjonowania zespołu - który zbudujesz w przyszłości.

Codziennym środowiskiem Twojej pracy będzie zespół odpowiedzialny za rozwój biznesu, nasi Klienci oraz Zarząd.

Na czym będzie polegała Twoja praca :

  • udział w budowaniu operacji inbound marketingowej od podstaw - wyznaczaniu celów, budowaniu procesów, tworzeniem zespołu i opieki nad powyższymi
  • współtworzenie tematyki treści i kierunku content marketingowego dopasowanego do określonych grup docelowych
  • planowanie i realizacja zintegrowanych kampanii inbound marketingowych (content, social media, SEO, email, paid media, landing pages)
  • projektowanie i optymalizacja procesów lead nurturing
  • wdrożenie i obsługa narzędzi marketing automation
  • monitorowanie i raportowanie efektów prowadzonych działań
  • śledzenie trendów, monitorowanie rynku i rekomendowanie nowych aktywności inbound marketingowych
  • Co jest dla nas ważne :

  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu procesami inbound marketingowymi
  • szukamy T-shaped marketera - z szeroką, podstawową wiedzą z całego zakresu inbound marketingu i przynajmniej jedną specjalizacją
  • podstawowe doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii płatnych
  • doświadczenie w analizie danych i wysnuwania na ich podstawie wniosków
  • świetna organizacja własnej pracy i zespołu współpracowników (również zdalnych)
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, kreatywność, inicjatywa i samodzielność
  • wcześniejsze doświadczenie w tworzeniu i redakcji treści będzie plusem
  • Bardzo mile widziane będą :

  • dociekliwość i naturalna zdolność ciągłego uczenia się
  • znajomość branży handlu detalicznego / FMCG
  • aktywne zainteresowanie tematyką inbound marketingu i marketingu treści
  • doświadczenie w pracy w mediach, szczególnie w roli dziennikarskiej w mediach digitalowych
  • O Nas

    Jesteśmy grupą mobilną i jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w kraju według rankingu Deloitte Technology Fast 50 ze wzrostem o 621% w przeciągu 4 lat.

    Zarządzamy aplikacjami zakupowymi takimi jak Blix, Qpony, Zdrowe Zakupy ,z których każdego miesiąca korzysta ponad dwa miliony użytkowników, generując dziesiątki milionów sesji.

    Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając za jej pomocą sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Działamy głównie w obszarze retailu, a wśród naszych kontrahentów znajdują się czołowi globalni i lokalni producenci FMCG, największe sieci handlowe oraz większość domów mediowych.

    Informujemy, że administratorem danych jest Qpony Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79(dalej jako "administrator").

    Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe...more

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku