Konsultant Service Desk
Exorigo-Upos sp. z o.o.
Gliwice, śląskie, Polska
2 d. temu
source : Praca

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
  • Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
  • Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • Współpracę z pracownikami II linii wsparcia
  • Wymagania :

  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej
  • Oferujemy :

  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość długoterminowej współpracy;
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy;
  • Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę)
  • Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą.
  • Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna.
  • Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku