Konsultant Asysty Technicznej (Telekomunikacja, BSS)
Comarch
Krakow, Polska
2 d. temu

W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.

W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych.

Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

Wymagania :

  • wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • znajomość podstaw programowania w oparciu o dowolny język
  • znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą :

  • znajomość Oracle Database i / lub języka PL / SQL
  • znajomość środowiska Linux
  • znajomość ITIL
  • wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji
  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański, arabski)
  • Jako Konsultant Asysty Technicznej będziesz odpowiedzialny za :

  • analizę i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • wsparcie dla pozostałych pracowników działu Managed Services realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole
  • Oferujemy kandydatom możliwość :

  • zrównoważonego rozwoju umiejętności technicznych i miękkich przy pracy na styku IT i biznesu
  • poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform klasy BSS
  • pracy z największymi klientami z branży telekomunikacyjnej
  • styczności z kulturami z różnych rejonów świata
  • po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • rozwoju kariery jednym z szeregu kierunków wewnątrz działu, np. zarządzanie usługami IT, administracja bazami danych, bezpieczeństwo informacji, optymalizacja wydajności, etc.
  • rozwoju kariery w innych działach w dalszej przyszłości R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
  • Praca w Comarch to ponadto :

  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  • dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach
  • spotkania integracyjne
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku