Admin CMS
Miejsce pracy : Warszawa
Technologie, których używamy
Drupal
Twój zakres obowiązków
odpowiadanie za zarządzanie i obsługę systemów CMS,
zbieranie i przygotowywanie wymagań funkcjonalnych,
projektowane layoutów UX i UI we współpracy z zespołem i agencją,
publikowanie treści na stronach,
współpracowanie z innymi obszarami e-commerce (Content, Produkt, UI / UX, Marketing) w zakresie treści informacyjnych, promocyjnych, optymalizacji i bieżących zmian na stronie,
administrowanie systemu CMS oraz optymalizowanie procesów sprzedażowych,
konfigurowanie, optymalizowanie i rozwijanie narzędzi analitycznych,
wdrażanie nowych i ulepszanie istniejących funkcjonalności dostępnych na stronie,
przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań.
Nasze wymagania
znasz w stopniu podstawowym HTML,
potrafisz pracować w środowisku zwinnym (Agile, SCRUM),
jesteś kreatywny i podejmujesz własną inicjatywę,
masz wysokie zdolności komunikacyjne, prezentacyjne interpersonalne,
bardzo dobrze organizujesz pracę i jesteś samodzielny,
masz doświadczenie w pracy na systemach ticektowych (np. JIRA).
Mile widziane
minimum : 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
znajomość i doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania treścią CMS (np. Drupal).
To oferujemy
współpracę w oparciu o umowę o pracę,
możliwość pracy hybrydowej (nasze biuro mieści się w Warszawie przy ul. Postępu 15),
wdrożenie na stanowisko pracy - przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł / a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
świadczenia dodatkowe : prywatną opiekę medyczną, kartę Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4,
kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach : klient, mistrzostwo, szacunek w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
zniżki na firmowe produkty i usługi
firmowa drużyna sportowa
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu.
Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed nami.
I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".