Informatyk/Administrator/Helpdesk
Adore HR
Warszawa
3 d. temu

Zakres obowiązków

  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania
  • Współpraca z technikami LAN i administratorami sieci w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania komputerów stacjonarnych w firmie
  • Zapewnienie wsparcia dla specjalistów zespołu IT
  • Telefoniczne i e-mailowe wsparcie klienta w zakresie problemów stacjonarnych
  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wszystkich monitorów, klawiatur, dysków twardych, kart sieciowych i innych używanych urządzeń w firmie
  • Diagnozowanie i naprawianie problemów związanych z antywirusem
  • Wykonywanie działań konserwacyjnych wszelkich urządzeń
  • Wymagania

  • Roczne doświadczenie w branży IT
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
  • Mile widziany Certyfikat CISCO lub MCSA / MCSE
  • Umiejętność instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów systemów komputerowych, aplikacji MS Office i konfiguracji sieci
  • Znajomość usługi MS Active Directory, Exchange 2003, DNS, DHCP, TCP / IP
  • Mile widziana praktyczna znajomość systemów biletowych, takich jak Remedy / CA Unicenter
  • Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe
  • Szkolenie wprowadzające
  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w projektach
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku