Sales and Office Coordinator
FACHPRACA
Warszawa, Poland
‎1 godz. temu

Twoja nowa firma

Znany amerykański dostawca technologii wodnych dla przemysłu jak również budownictwa. Działalność firmy jest rozpoznawalna w ponad 150 krajach

Twoja nowa rola

Sales and Office Coordinator to rola wymagająca umiejętności prowadzenia wielu zadań i projetów jednocześnie. Na tym stanowisku będziesz koordynować codziennymi zadaniami w biurze od zamówień, zakupów, przepływ korespondencji oraz organizowanie firm zewnętrznych do zarządzania bieżącymi naprawami.

Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie blisko współpracować z innymi działami głównie z działem sprzedaży w ramach wsparcia administracyjnego.

Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces?

Osoba otwarta, energiczna i systematyczna sprawdzi się na tym stanowisku. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub blisko zarządu.

Język angielski na zaawansowanym poziomie, który będzie można wykotrzystać podczas umawiania spotkań wewnętrznych oraz z kontrahentami czy podróży służbowych.

Co otrzymasz w zamian

Pracodawca oferuje samodzielne stanowisko oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie. Otrzymasz narzedzia do pracy.

Zatrudnienie w operciu o umowę o pracę.

Jak aplikować?

Prześlij aktualne CV w języku angielskim.

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku