SPECJALISTA DS. ZESPOŁU SERVICE DESK IT
PKO Bank Polski
Łódź
18 d. temu

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na :

  • przyjmowaniu oraz rejestrowaniu telefonicznych zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT)
  • zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego
  • współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
  • zgłaszaniu wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT
  • Oczekujemy od Ciebie :

  • wykształcenia średniego lub wyższego preferowany kierunek informatyka
  • zdolności analitycznych, wiedzy technicznej
  • łatwości nawiązywania kontaktów, zdolności organizacyjnych i odporności na sytuacje stresowe
  • umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej, silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów
  • zaangażowania w pracę, wysokiej kultury osobistej
  • Oferujemy :

  • stabilność zatrudnienia- umowę o pracę
  • kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • profesjonalny system szkoleń
  • doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku