Top Account Manager
UPC
Warszawa
11 d. temu

Opis stanowiska : Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży B2B poprzez pozyskiwanie i utrzymywanie klientów korporacyjnych.

Zakres odpowiedzialności :

  • Realizacja wyznaczonych miesięcznych celów sprzedaży nowych i obecnych klientów korporacyjnych
  • Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego poziomu wskaźników efektywności pracy (KPI)
  • Sprawne prowadzenie procesu sprzedażowo-utrzymaniowego
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy i zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług
  • Monitorowanie rynku w zakresie klientów korporacyjnych oraz działań konkurencji
  • Prowadzenie bazy danych klientów biznesowych
  • Raportowanie wyników sprzedaży
  • Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu i dbałość o rozwój własny
  • Oczekiwania wobec Kandydatów / Kandydatek :

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów telekomunikacyjnych dla klientów korporacyjnych
  • Udokumentowane sukcesy zawodowe w pozyskiwaniu złożonych projektów telekomunikacyjnych
  • Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych
  • Wysoka komunikatywność
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Zdolności analityczne i organizacyjne
  • Znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku