Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży (umowa zlecenie)
T-Systems
Warsaw
8 d. temu

Opis stanowiska pracy

  • kontakt telefoniczny z firmami z segmentu SMB
  • zachęcenie Klientów do skorzystania z naszych usług
  • umawianie spotkań z Przedstawicielami Handlowymi
  • Wymagania

  • nastawienie na realizację celu
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • inicjatywa i chęć odniesienia sukcesu
  • T-Mobile Polska

    Jesteśmy jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce : obsługujemy ponad 10,251 mln klientów. Jako operator zintegrowany, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, oferujemy pełen pakiet usług ICT, a w ramach T-

    Mobile Usługi Bankowe - pełną paletę usług finansowych.

    T Mobile Polska obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem swojej sieci 3G oraz ponad 99,8% populacji zasięgiem LTE, dzięki najnowocześniejszej infrastrukturze sieciowej.

    Zatrudniamy około 4000 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Dzięki temu w 2017 roku po raz 8.

    z rzędu zostaliśmy uhonorowani odznaczeniem Top Employers.

    Jesteśmy częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego Grupa Deutsche Telekom (DT), która zatrudnia globalnie ponad 225 tysięcy pracowników i prowadzi działalność w 50 krajach na świecie, obsługując ponad 200 mln klientów.

    T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

    Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku