Marketing manager, OTODOM
Otodom
Poznan
1 d. temu

Otodom.pl poszukuje doświadczonego marketera i managera, który na ok. 1,5 roku obejmie rolę MARKETING MANAGER

Szukamy osoby, która będzie :

  • tworzyć i realizować strategię marki Otodom
  • przekładać cele biznesowe na strategię marketingową, taktyki, KPI, konkretne aktywności promocyjne i PR-owe marki
  • planować, prowadzić i kontrolować efektywność aktywności marki Otodom w zakresie marketingu B2B i B2C w kanałach offline i online
  • planować i nadzorować badania marketingowe, wyciągać wnioski z danych i badań, tworzyć rekomendacje i wdrażać je w życie
  • inspirować i motywować 7-osobowy Zespół marketingu do tworzenia i realizowania skutecznych i kreatywnych rozwiązań
  • wspierać Zespół marketingu w rozwoju i codziennej pracy
  • inspirować i wspierać managerów odpowiadających za różne aspekty biznesu Otodom (sprzedaż, obsługa klienta, analityka, produkt) w projektowaniu nowych rozwiązań i usług
  • współtworzyć strategię biznesową kategorii Real Estate w Grupie OLX w Polsce i Europie we współpracy z międzynarodowym zespołem odpowiedzialnym za kategorię Real Estate w Grupie OLX w Europie
  • planować, realizować i kontrolować budżet marketingowy
  • skutecznie prowadzić komunikację wewnętrzną w zespole Real Estate Grupy OLX
  • śledzić trendy konsumenckie, zmiany makroekonomiczne, środowisko konkurencyjne, branżę marketingową i e-commerce, aby skutecznie realizować strategię marketingową
  • Idealny kandydat / kandydatka posiada :

  • pozytywne nastawienie, otwartość na ludzi i proponowane rozwiązania, zdolności do inspirowania innych, silną umiejętność rozwiązywania problemów i priorytetyzacji zadań
  • bardzo silną umiejętności w budowaniu zaufania w organizacji wśród partnerów biznesowych oraz zdolność przekonywania do proponowanych rozwiązań
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem osób o różnych kompetencjach i zakresie obowiązków
  • kilkuletnie doświadczenie w budowaniu i realizowaniu skutecznych strategii, planów i kampanii marketingowych
  • potwierdzone sukcesy w zarządzaniu marketingiem B2B i B2C, w kanałach online i offline, w tym kampanii telewizyjnych / 360 stopni
  • doświadczenie w inicjowaniu i planowaniu badań rynkowych
  • zdolności analizy, wyciągania wniosków i budowania rekomendacji z danych, statystyk, badań rynkowych
  • umiejętność swobodnej komunikacji, prowadzenia prezentacji, merytorycznych dyskusji w języku polskim i angielskim
  • My Tobie dajemy :

  • młody, pełen energii i pomysłów zespół
  • inspirujące, swobodne i nieformalne środowisko pracy
  • możliwość realizacji innowacyjnych projektów i rozwoju w ramach organizacji
  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem i pakietem benefitów na czas określony (ok. 1,5 roku). Niewykluczone, że po tym okresie może pojawić się możliwość związania z nami na dłużej : )
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku