Opiekun Klienta Biznesowego/Telekomunikacja
IT
Wrocław
4 d. temu
source : Recrute

Opis stanowiska

  • pozyskiwanie klientów biznesowych oraz analiza ich potrzeb,
  • budowanie trwałych relacji z klientami,
  • posprzedażowa obsługa klienta,
  • bieżące raportowanie efektów sprzedaży.
  • Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
  • inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w podejściu do klienta,
  • wiedza techniczna z zakresu telekomunikacji mile widziana,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B
  • biegła znajomość programów pakietu Microsoft Office i środowiska MS Windows.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku