PRACOWNIK W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER
PKO Bank Polski
Rzeszów
23 d. temu

Jako Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center będziesz odpowiedzialny za :

  • udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym
  • nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa
  • przeprowadzanie badań ankietowych
  • budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami
  • Jeśli :

  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać
  • jesteś komunikatywny, masz dobrą dykcję i poprawnie się wysławiasz
  • myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną
  • jesteś odporny na stres i nie boisz się pracy pod presją czasu
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania
  • odpowiada Ci praca zmianowa i jesteś dyspozycyjny
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój
  • posiadasz doświadczenie w pracy w call center (będzie dużym atutem)
  • Czekamy właśnie na Ciebie!

    Dołączając do nas zyskujesz!

  • umowę zlecenia, gwarantującą elastyczny czas pracy
  • wpływ na swoje wynagrodzenie, uzależnione od wyników i zaangażowania
  • profesjonalny system szkoleń, dający możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w bankowości
  • pracę w młodym zespole
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku